طراحی و سئو سایت

بزرگترین منبع طراحی و ساخت و سئو سایت

طراحی و سئو سایت

بزرگترین منبع طراحی و ساخت و سئو سایت

سئو و بهینه‌سازی سایت

امروزه مصرف‌کنندگان برای یافتن هر آنچه نیاز دارند، اعتماد زیادی به موتورهای جستجو می‌کنند. گوگل در هر ثانیه 34 هزار درخواست جستجو دریافت می‌کند که شامل پیدا کردن محصول، مشاهده برندها، جستجو و مشاهده مکان شرکت‌ها و ... است. برندها و سایت‌هایی در صفحه اول نتایج جستجو قرار می‌گیرند، اعتماد جستجوکننده را بیشتر جلب می‌کنند.
موتورهای جستجو روز به روز در حال تغییر و به روز رسانی الگوریتم‌های خود هستند و امروزه بسیار هوشمند شده‌اند. موتورهای جستجو به سمتی پیش رفته‌اند که بهترین و مرتبط ترین نتیجه را برای کاربران در نتایج جستجویشان ، نمایش دهند.
سئو یا بهینه سازی سایت علمی است که توسط آن می توان سایت را به گونه ای بهینه سازی کرد که در موتورهای جستجو و در نتایج جستجوی کاربران در رتبه بالا قرار گیرد. سئو به معنای بهینه سازی سایت از همه جهات از جمله محتوا، طراحی سایت و... می‌باشد.
سئو و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو ارتباط مستقیمی با رشد کسب و کار از طریق دنیای وب دارد. در سال‌های اخیر شرکت‌ها به سرعت در حال گسترش خدمات خود بر بستر وب هستند و برای رسیدن به آن توجه ویژه ای نسبت به سئو و یا بهینه‌سازی سایت برای قرار گرفتن در صفحات اول جستجو ، داشته اند و با دیگر شرکت‌ها در این زمینه به رقابت می‌پردازند.
برای داشتن سئو موفق ، باید فعالیت‌هایی هم درون سایت و هم خارج از سایت انجام گیرد:
فعالیت‌های درون سایت شما شامل: بهینه سازی محتوا ، طراحی سایت متناسب با صفحه نمایش‌های مختلف (responsive)، راحتی کار با سایت (user friendly)، رعایت اصول سئو در کدنویسی و برنامه نویسی و...
فعالیت‌های خارج از سایت شامل: مدیریت شبکه های اجتماعی، بهینه سازی سایت برای جستجوی محلی (متناسب با محل جغرافیایی)، لینک‌های خارجی معتبر و...
عوامل متعددی در بهینه‌سازی سایت و یا همان سئو نقش دارند
سئولینک دارای کادری مجرب از متخصصین و کارشناسان در زمینه سئو و بهینه سازی سایت است که توانسته در این زمینه موفقیت‌های زیادی بدست آورد. انجام سئو سایت شما و ارتقای جایگاه‌تان در موتورهای جستجو از دیگر فعالیت‌های سئولینک که به صورت مستمر و طبق استراتژی سئو انجام می‌شود.
فعالیت‌های سئو لینک در زمینه سئو
• تحلیل رقبا
• طراحی سایت با در نظر گرفتن مولفه‌های مهم سئو
 بررسی سایت موجود و بهینه‌سازی ساختار سایت
• آنالیز حوزه کاری و مهمترین کلمات کلیدی
• ایجاد و به روزرسانی محتوا توسط تیم پشتیبانی مطابق با استانداردهای سئو
• ساخت و به روز رسانی صفحات اجتماعی
• آنالیز و تحلیل رفتار بازدیدکنندگان به طور منظم
تهیه شده توسط  :  پیمان شمس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.